کسی که به قول خودتون به عشقش خیانت کرد!!


عشق بازی ممنون

الان کسی که به قول خودتون خیانت کرده پیشم نشسته...شاد دوستمه دارم ازش طرفداری میکنم...نمیدونم

میگه...امروز دیدمش ..صورتشو زده بود.. همون پیرهنشو که دوست داشتم پوشیده وبود...اما چه فایده دیگه چشماش تو قالب نگاههای عاشقانه به من نبود ...کاش میفهمید دوست داشتن من اعتمادو دل میخواست نه دلیل...کاش میتونست منو ز لحاظ عشقی تامیین کنه...بهم گفتن دعا کن بر میگرده..اما آدمی که با دعا بر گرده با یه نفرین کوچیک تنهام میذاره ...گل من اگه خواستی بگردی ...تو رو خدا با دل بیا نه با دعا...به قول خاطرات قشنگمون...دلم خیلی گرفته..میدونم که میدونی چرا...

ممنونم از عشق...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 11:56 توسط راضیه| |


Power By: LoxBlog.Com